Tired Thursday

Sista dagen i skolan! puh, underbart!
jag är totalt utmattad, blandning av skola, practice och allmänn trötthet. Har precis kommit hem från ett FCCLA möte på skolan och nu ligger jag och Ashley i min säng och kommer nog snart dö av trötthet. Ska snart sätta på en film och mysa ner oss i soffan!

Har haft några fina Montana äventyr idag, Raquel fastnade med sin STORA FETA truck som inte har fyrhjuls drift på skolan. Ashley fick dra med sin jeep och jag+ alla basketball guys pushade på. Tillslut kom hon loss, nice! det är bara i montana man fastnar på skolparkeringen. Sen skulle hon köra mig hem och detta slutade ju underbart, hon fastnade igen i början av vår långa väg, hennes pappa kom och drog upp henne och jag fick gå hela långa ramshorn road i snöstorm i mörker. Inget fel med att gå men det var totalt kolsvart och här finns grizzly bears, mountain lions och älgar. Jag sprang ungefär hela vägen! kan inte röra min ben nu

Imorgon har vi våran första christmas concert i kyrkan och jag ska sjunga mitt svenska solo, får se hur det går, hehe! kommer nog gå fint. Det är jul och husen börjar blinka i alla färger, stora plastsnögubbar och lysande renar har placerats utanför skolan. Husen på mainstreet blinkar disco, ganska galet!!  Jag saknar julkalendern SUPER mycket!! saknar svensk jul. förresten har varit här i tre månade nu:D tiden Rullar så att säga!

Nu ska jag lyssna på kent med Ash!! PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0