11 reasons why this was a great great day


dagen startade fruktansvärt. men den blev en utav de bästa på länge.

- åt godis i kören
- fick mitt transcript och det visade sig att jag var nr 2 i hela klassen(GPA) betyg..:)
- massage i astronomy
- målade med akvarell i bilden
- skrattade så jag inte kunde äta min lunc
- history class och mr stout! kan inte säga mer. Mr. stout är den bästa läraren EVER! skrattar så fort jag går in i    klassrummet
- gick barfota hela dagen
- målade med clinton eftersom alla andra pluggade inför semester tests
- Åt mat på spanskan. tostadas och någon mexican desert sak. MUMS!!
- fick massa kramar
- gick en promenad i regnet och mitt lilla föl vill följa med mig

Det har liksom bara varit en helt jättebra dag! jag har skrattat mer den någonsin. har bokat rum för mamma, pappa och mig. Nu närmar det sig:)

Dagen firas med EGOPICS OF THE DAY. bara för att jag älskar julianas hatt.

What's my name, what's my station
oh, just tell me what i should do

And I don't I don't know who to believe
I'll get back to you someday
Soon you will see.


"so guess I got old, I was like trash on the sidewalk

now, i can see how
we were like dust on the window"


fleet foxes är väldigt bra justnu.


8 days until mom and dad


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mr Stout låter spännande. Låter som du haft en fin dag. Jag är också nöjd. Kört bil halva dagen och klippt gräset den andra halvan. Rapsfälten blommar, mullbärsträdet lever,liksom fikonträd, blåregn, buxbom och stockrosor. Här är lugnt och vackert.

2011-05-25 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0