my last days

hej
jag är ledsen. tänkte bara börja med det.

Jag har haft den bästa helgen på länge! mycket har hänt på kort tid! det har varit underbart och jag har skrattat more than ever!

Det började med graduation i söndags. alla var super fina i cap and gown. Vi grät, kramade om alla och sa grattis!
Efter graduation åkte vi till emilys grad party, åt massa god mat utomhus även fast det regnade. sedan åt vi supergoda cupcakes och öppnade presenter. Efter ems party åkte vi till annies party, stannade bara för en liten stund. åt mer tårta och gratulreade med mera.

Efter alla parties var det dags för the big party. Senior geggar!! kan inte säga mer än att det var AWESOME! jag ÄLSKAR mina kompisar så fruktansvärt mycket så det är inte klokt. jag kommer sakna dem mer än något annat. Jag har så otroligt roligt med dem. Söndag kväll/natt var bara underbar. Har inte haft så roligt på länge.

Idag är det memorial day och vi hade ingen skola. Det var GÖTT kan jag säga! dagen började med att ashleys lillebrorsa carsen väckte mig. sedan åkte vi på bio tillsammans med brokke and rakkle. Vi såg hangover 2 och herregud jag skrattade nästan så jag kissade på mig. Inte OK! Gud så rolig den var. Vi åtlunch på Wendys eftersom mcdonals brann upp. SAD! sedan drog vi oss hemåt.

Efter Butte var det dags för my going away party. Vi träffade hemma oss elle och sedan drog vi oss ner till the lake. Startade en brasa och hade MYS. grillade korv, marshmallows och drack gott! det var fint
har underbara vänner som jag sa! jobbig att säga hejdå.

Det var nog allt från min helg. den bästa på länge!


me and ma cowboy

I LOVE MY GINGER LANCE!!!!!!!!!!!!!!

annie, jai, jerrad, ash and I
<3 snygg keps

ash,annie,kayla,elle,jaia
<3

love my girls more than anything else!!!
<3<3

puss


Kommentarer
Postat av: Daddycool and mamma

Nu sitter vi pa hotellet i Newark, det ar eftermiddag, i morgon bitti flyger vi vasterut!!!

Vi ar ocksa nervosa....

2011-05-31 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0