please help me someone

everything is so sad now. everyone was sad. everyone started to say good bye anna i will miss you so much please stay today.
kramades nog mer än någon annan dag idag. Ingen förstår hur mycket jag kommer sakna dessa människor. ingen förstår hur otroligt svårt detta är. de här sista veckorna. dagarna har varit de värsta i hela mitt liv.

Ijust dont know what to do.

idag var det awards night. jag fick the art award för basta art student och fick en liten fin present från mr will också. gulligt. men det spelar ingen roll. orkar inte lägga upp bilder. orkar inte skriva för det är så ledsamt justnu. så fruktansvärt ledsamt.

SNÄLLA SNÄLLA! jag kan inte ens sova om kvällarna. snälla. varför?

har försökt att somna varje natt nu men det går inte. istället lyssnar jag på dessa tre låtar och gråter. och tänker alldeles för mycket.

leta upp på spotify eller youtube för jag är för lat att länka.

- Montezuma- Fleet Foxes
- Helplessness Blues- Fleet Foxes
- Lorelai- Fleet Foxes

nu ska jag försöka sova. låta tankarna flyga och bara vara.

I HATE THIS!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska lyssna på Fleet Foxes jag också. Wilma är helskum - hom anar att något är på gång. Allt kommer att bli bra.



Kram

2011-05-24 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0