wedding and everything between

Har haft en fin helg i Great Falls. Jade och Louie är numera Mr and Mrs Bartoletti!! GRATTIS!<3 önskar er all lycka.
bröllopet var jättefint och dagen innan dekorerade vi hela dagen. stressigt som tusan men det gick!

på fredag var det rehearsal dinner på university och great falls. åt hamburgare och dansade crazy! det var superroligt även fast jag absoult inte kan dansa montana swingdance men det är ok.

sedan var det dags för bröllopet:) det var supervackert och Jade var såklart underbart vacker!

Nu är jag supertrött och har blivit kommit hem. fick skjuts av en av lauries kompisar eftersom jag måste vara med på graduation imorgon. är super excited för the seniors!
sedan är det senior caggggger! YAYAYAYAY

hade portfolio presentation i torsdags och det gick väldans bra. pratade på i 15 minuter. så nu är skolan i stort sett KLAR! galet,crazy, nuts.
i onsdags läste jag mitt letter of recommendation som laurie skrivit och jag satt i min säng och grät i två timmar. från klockan tio till tolv. det var bara så fruktansvärt sorgligt. ett sådant underbart vackert brev som bara krossade mitt hjärta. så himla fint.

nu lyssnar jag på simon and garfunkel och tänker på de fina tiderna med anna på verandan i årås. det var bra när det var lätt.

Puss Puss Puss

älskar er
bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0