FINALLY

I am finally back in Montana!
Hej. Jag antar att bloggen är igång igen.. delvis. Jag kommer nog inte vara så flitig som jag var förra året.
Jag ska försöka hålla detta kort... men det kommer nog inte gå så bra. Mycket att ta in, mycket att få ut.
jag har alltså varit i montana i 5 dagar nu, det är omtumlande kan jag lova. Overwhelmed är ett bra ord att beskriva det hela med.
Jag kom alltså i fredags, ashley och kenneth hämtade mig på flygplatsen och jag har nog aldrig varit så nervös. Resan gick bra men den var lång. Att sova helt ensam på ett hotell i NYC var ganska nervigt om man säger så, men jag kollade på tv hela natten då jag inte kunde sova.
När jag kom hem till the bartolettis var såklart ingen hemma. SURPRISE!! Laurie kom tillslut och det var ett kärt återseende. Vi gick en liten promenad och jag vet faktiskt inte hur den kvällen slutade, allt är bara ett töcken. Jag var nog i chock.
Nästa dag var det graduation och jag var så himla nervös att jag inte visste vad jag skulle göra. Gå in där helt ensam och se alla igen efter ett helt år.... hjälp. Som tur var så följde syster rosie med mig in.
Det var galet att se klassen igen. Alla kramade om mig och det var underbart... som om jag aldrig åkt. ( nästan)
graduation var fint, jag satt bredvid ashleys familj och alla var så snälla till mig.
Det var först när Ashley gick fram till mig under Rosegiving som allt brast och tårarna bara rann. Hon gav mig en ros, en till sin mamma och en till sin pappa. Detta var en BIG DEAL och mascaran bara rann kan jag lova er.
Sen var det barbeque hos ashley med hela hennes trevliga familj. Sen senior qeg(party) hemma hos kenneth. Vi stannade ett tag och åkte sedan upp till the cabin och firade. Det var ett äventyr när jag och ashley skulle ta oss tillbaka till huset. vadade barfota över en back och trampade på ett antal kaktusar.. heheh
I förrgår åkte jag och smash till bozeman för lite shopping och vi avslutade dagen med att kolla på the hills tills klockan ett på natten. Igår bar det iväg till butte för bio och middag. YUM! avslutade också den dagen med the hills i ashleys säng.
Idag har jag städat en massa och vi får väl se vad resten av dagen erbjuder. Antingen blir det party i Ennis eller så blir det lugn hemmakväll med laurie och tom
Jag har det iaf BRA!!!
men jag saknar mina lillerudsbabes.... SUPERMYCKET! om ni läser detta. I LOVE YOU! PUSS
puss puss
mamma o pappa. älskar er
Jag med söta lilla vovven Chrissy
de nya hundarnaPistol(Pissy)och Chrissy
och fyra små söta lammisar har vi!
cuties

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska inte visa bilderna för Wilma! Du ser ut att ha det jättebra. Bara njut - så kul!

2012-06-07 @ 20:52:47
Postat av: Daddycool

Wow! Måste vara häftigt att komma tillbaka. Underbart att det blev så bra. Vilka kompisar du har där! Och vilka doggvalpar! Önskar dig all lycka till de kommande veckorna. Här hemma samlar jag mig inför tandutdragningen på måndag... (: Mamma ligger i startgroparna för NY...

Daddycool

2012-06-07 @ 20:57:48
Postat av: bigsister

Vilka underbara kompisar du har Anna! Och vilka söta valpar - kan du ta med en hem till mig?

2012-06-08 @ 10:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0