Hola

Hej hej! Detta blir ett kort inlägg. Har hängt med Ashley hela dagen. Åkte till Virginia city och käkade lunch at bobs place. Världens godaste pizza! Jag tror dock vi visade våra rumpor för hela Montana.. Att ha klänning när det blåser är ingen bra ide. Hehe!
Sen åkte vi till the lake , tog massa kort och solade. Superskönt!
Vi åkte sedan in till butte för att gå på bio.. Madagascar 3 blev det. Vi skrattade nog mer än alla barn
Men iaf, jag har hastigt bestämt vad jag ska göra de närmaste dagarna. Imorgon kl 7 beger jag mig till glacier natl park och kommer hem på lördag. Jag åker med lauries vän, hennes dotter och emily! Ska bli ett kärt återseende och jag lovar en massa bilder. Så nu är väskan packad med tröjor, långkallingar, vantar och mössa. Inte sommar längre!
Jag vill passa på att säga grattis till alla mina fina vänner som tar studenten idag. Om det inte var för USA hade jag stått där på flaket med er. Älskar er alla!!!!
Vi hörs när jag kommer tillbaka. Förhoppningsvis levande haha. Med massa bilder redo för er!
Pusspuss älska er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0