howdy

Hej
klockan är 12.20 .. på natten. tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg för sakens skull. Har precis kommit hem från Norris Hot Springs där kvällen tillbringades tillsammans med Tom, Laurie, Maria,Juliana, Emily och Jade. Det var super skönt att få sig ett litet avkopplande bad! Trevligt umgänge var det också:)
Efter Norris var vi hungriga och åkte till Norris pub. (norris är förövrigt universums minsta ställe) mindre än sheridan om ni förstår.När vi väl beställt all mat så frågade servitrisen efter mitt leg. Nr 1 så hade jag det inte med mig och nr 2 så är jag inte 21. Ingen av oss trodde det spelade någon roll då jag ändå inte skulle dricka alkohol.. men. Jag var inte välkommen in där överhuvudtaget om jag var under 21. Jag kände mig lite taskig...
men tom snackade bara lite med the boss och så var allt fixat!
kan ju bara säga att ni alla hade gråtit av sorg eller glädje när ni kom in dit för OH MY, detta var en montana pub. Gubbar med cowboy hats och mat på papperstallrikar, men the food was the real deal!! det var gott!!!!!!!
Idag har jag förövrigt varit barnvakt år lilla joe tillsammans med ashley. Det var superkul men oj så trött man blir efter fem timmar.. puh!
annars har nog inte så mycket hänt. Kenneth, Nathan och Jerrad hade sitt going away party igår. De drar iväg till north dakota för att jobba så jag får nog inte se dem igen på ett tag which is sad.
juste... Pistol (vovven) blev påkörd av en bil igår och jag sa till tom att ta honom till veterinären vilket han tillslut gjorde som tur var. Han hade inte brutit något men hans axel hade gått ur led så nu vandrar han omkring med ett stelt gipsat ben och jag är den enda som tycket synd om honom. Blir faktiskt lite trött ibland... att ingen bryr sig. men det är väl tur att djuren har mig.
Varje dag staplar han ner till fåren för att han inte vill vara ensam, ligger där ute i det blöta gräset tills jag kommer och bär upp honom till hundkojan igen. Jag matar honom och ger honom vatten varje dag.Gotta be there for the doggies!!!! det är sån jag är.
Jaja... det var nog allt för mig. Jag har tyvärr inte tagit så många bilder, men jag ska bättra mig jag lovar!
skype med jeff imorgon blirrrrrr!
puss och kram älskar er

Kommentarer
Postat av: Daddycool

Verkar som om du snabbt kommit in the Montana way of living. Kul med puben.... Och vilken tur att du finns och tar hand om doggarna!

Superdaddy

2012-06-10 @ 07:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0