update

Hello
 
hoppas allt är fint med er i sverige. Jag åker hem om 4 dagar och det känns faktiskt ganska underbart! eller, jag åker inte HEM om 4 dagar. jag åker till NYC och möter upp mamma och det ska bli helt underbart! TAGGAR! 
 
Montana är underbart men det ska bli så fint att komma hem till svensk sommar och sommarjobb igen:)
 
Så, lite update kanske. häromdagen åkte jag och ashley in till sheridan, hade inget att göra. tråkigt i sheridan som vanligt.. jag skämtade och sa "let's go to missoula". det hela slutade med att vi satt i bilen i 4 timmar påväg till Missoula MT. Helt spontant. 
Vi hittade ett väldigt billigt och inte särskilt fräscht hotell, luktade rök och var ganska spoooooky. men det funkade. Vi åt supermega god mat och shoppade ( jag shoppade nada) 
sen åkte vi hem. that was it! det var underbart med lite tid utanför sheridan. 
 
Igår åkte jag och emily till bozeman för att möta upp laurie som jobbat där hela veckan. vi sov hemma hos jade och åkte hem idag. Massa fika downtown, dinner med live blugrass band som var underbart. film hemma hos jade och massa mer. det var underbart. 
 
Nu är jag hemma igen och har matat alla små lamm! så söta så. Imorgon ska gipset av på Pistol, äntligen kommer han kunna gå igen. 
 
Det var nog allt för mig. 
Älskar er 
PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Daddycool

Kul att du har det bra! Missoula verkar ju OK. Mamma ser fram emot NY.
Love Superdaddy

2012-06-22 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0